Sådan går du i gang

jun 8, 2020

Du sidder og grubler måske nu over hvordan det er at arbejde med PUUF? Du har aldrig gjort det, og du glæder dig til at finde ud af, hvordan vores service fungerer. Sig ikke mere, vi fører dig igennem hele lejeprocessen, trin for trin, så vi kan samarbejde effektivt.  

1. Lad os lære hinanden at kende

Vi fandt hinanden! Du er her, fordi du har brug for bæredygtige møbler eller en installation skræddersyet specielt til dit arrangement. Det er gode nyheder. Hvis du ikke kender vores produktudvalg, er vi her for at hjælpe dig. Du har 2 muligheder:
  • Kig vores katalog igennem og find alle vores produkter og deres specifikationer
  • Kontakt os per mail eller telefon, så vi kan fortælle alt om dine muligheder

2. Kontakt os

Når du ved, hvad vi kan tilbyde dig, er det på tide at du kontakter os og fortæller mere om din begivenhed.
  • Hvornår sker det?
  • Hvad er placeringen og varigheden?
  • Hvad for en stemning vil du gerne skabe?
  • Hvor mange gæster forventer du?
  • Hvor mange sæder har de brug for?
  • Har du brug for noget helt specielt?
Du kan nu enten udfylde formularen ‘få et tilbud’, sende os en e-mail eller ringe (især hvis det haster). Vi vender tilbage til dig via dit foretrukne medium.

3. Få et tilbud

Når vi har modtaget din forespørgsel, finder vi den bedste løsning med hensyn til møbler og logistik. Det tilbud, vi sender dig, inkluderer:
  • Billeder af lignende opsætninger og / eller 3D-renderinger
  • Møbelomkostninger (baseret på mængden og begivenhedens varighed)
  • Transportomkostninger (baseret på begivenhedens placering)
  • Opsætning- og demonteringsomkostninger (baseret på ordrens størrelse og lokalitetens tilgængelighed)
Tilbudet inkluderer vilkår og betingelser for vores service. Du kan bekræfte ordren ved at underskrive tilbuddet og sende det tilbage til os. Ved at bekræfte ordren accepterer du Vilkår og betingelser.
  4. Betal Betaling skal ske 100% på forhånd. Vi kan bede dig om at betale et depositum tidligt i produktionsprocessen, hvis den bestilte løsning er skræddersyet specielt til din begivenhed.  

5. Lad os sætte det op

Når vi har bekræftet alle formaliteter, er det på tide for det spændende! Vi kontakter dig et par dage før begivenhedens aftalte dato for at bekræfte de aftalte tidspunkt og placering. Husk at informere os om de tidsrammer, der er udpeget til opsætningen. Vores team ankommer til stedet til tiden og ringer til kontaktpersonen. Efter kort inspektion af stedet vil vi begynde at sætte møblerne op i det aftalte område. Vi vil følge opsætningsplanen, som vi blev enige om før. Husk at informere os om eventuelle ændringer på forhånd. Når installationen er afsluttet, beder vi dig om at inspicere den – vi vil sikre os, at du er tilfreds med resultaterne! Nu skriver du under et kvitteringsdokument, og vi er på vej af sted.  

6. Lad os tage det ned

After the event has finished, our crew will reappear at the site to pick the furniture up. Please inform us of any timeframes designated for dismantling. We will inspect the furniture and notify you of any damages.

Oversigt

Når arrangementet er afsluttet, dukker vores team op på stedet igen for at hente møblerne. Fortæl os om de tidsrammer, der er beregnet til afmonteringen. Vi vil inspicere møblerne og informere dig om eventuelle skader. Har du flere spørgsmål? Kig vores FAQ og Vilkår og betingelser igennem, eller kontakt os direkte!