Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på dine spørgsmål.

Blev dit spørgsmål ikke besvaret? Ring til os!

Tilbud
Spørgsmål: Er jeres tilbud begrænset til hvad jeg kan finde på jeres hjemmeside?

Svar: Bestemt ikke! Hvis du kan tænke på en bæredygtig løsning, kan vi altid tilføje den til vores tilbud eller bruge den specielt til dit arrangement. Prøv at overraske os! Dine forslag er mere end velkomne.

 

 

Spørgsmål: Hvilke møbelmærker har I i jeres tilbud?

Svar: De fleste af vores møbler blev designet af os selv – vi vil sikre os, at de produkter vi tilbyder, svarer til vores værdier allerede fra konceptstadiet og i deres efterliv.

 

 

Spørgsmål: Kan I designe en unik møbelløsning specielt til min begivenhed?

Svar: Ja, gerne! Del dine idéer med os. Hvis det kan gøres bæredygtigt, betyder det, at vi kan gøre det.

Planlæggelse
Spørgsmål: Tilbyder I rådgivning om arrangementer og udlejning af møbler?

Svar: Ja, vi kan altid hjælpe dig med at finde et passende koncept til dit arrangement. Vi har erfaring med hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer i bestemte miljøer og situationer.

 

Spørgsmål: Hvilke medier bruger I, når I planlægger events?

Svar: Vi kommunikerer vores idéer ved at udarbejde planer, skitser, moodboards og 3D-visualiseringer.

Udførelse
Spørgsmål: Er der mulighed for levering af møblerne?

Svar: Normalt leverer vi møbler til kunden, men hvis du ønsker det, kan du hente dem selv i vores showroom i Herlev.

 

 

Spørgsmål: Arrangementet jeg holder finder sted på femte sal, og der er ingen elevator i bygningen. Er det muligt at levere der?

Svar: Ja, det er muligt. Vi opkræver et opstartsgebyr, der passer til arbejdets sværhedsgrad.

 

 

Spørgsmål: Arbejder I i helligdage?

Svar: Ja, vi kan altid finde en måde at levere dit arrangement til dig.

Betaling
Spørgsmål: Hvornår skal jeg betale?

Svar: Betaling skal ske 100% på forhånd, medmindre andet er aftalt.

 

 

Spørgsmål: Jeg er nødt til at aflyse min begivenhed. Får jeg pengene retur?

Svar: Du kan få pengene retur, hvis du annullerer din bestilling mindst 2 uger før den planlagte dato for arrangementet.

For mere information, læs venligst vores vilkår og betingelser.

Hvis dine spørgsmål ikke blev besvaret ovenfor, er du mere end velkommen til at kontakte os direkte.

Response to COVID-19 and message to our clients