CASE: EXPO STAND FOR DANCENTER

At skille sig ud og skabe en opmærksomhedsmagnet for forbipasserende. Det var opgaven, som vi fik fra DanCenter til Homeowners’ messe i Messe C, Fredericia.

Siden vores motto er “Dull is dead”, var opgaven en attraktiv udfordring.

For at gå med på strandtemaet, som DanCenter valgte at arbejde med, brugte vi vores genbrugte PALLET-møbler. På en side byggede vi en væg af hvide og naturfarvede trækasser. Perfekt til at lukke standen og skabe plads til markedsføringsmateriale og champagneglas.

Vi dekorerede det hele med badebolde, gule gummiænder og planter for at skabe et personligt og iøjnefaldende udtryk. DanCenters medarbejdere kom hjem fra denne arrangement med enorm smil på læben – gæster sværmede om deres stand i 2 dage.

Siden vores motto er “Dull is dead”, var opgaven en attraktiv udfordring.

For at gå med på strandtemaet, som DanCenter valgte at arbejde med, brugte vi vores genbrugte PALLET-møbler. På en side byggede vi en væg af hvide og naturfarvede trækasser. Perfekt til at lukke standen og skabe plads til markedsføringsmateriale og champagneglas.

Vi dekorerede det hele med badebolde, gule gummiænder og planter for at skabe et personligt og iøjnefaldende udtryk. DanCenters medarbejdere kom hjem fra denne arrangement med enorm smil på læben – gæster sværmede om deres stand i 2 dage.

Watch us in action:

Ser det godt ud? Lad os tale sammen
Eller læs mere her.